середу, 16 грудня 2015 р.
Модуль 9 У цьому модулі я розглянула можливості організації диференційованого навчання. елементами здійснення дифкркнційації під час впровадження мого проекту "Країни, де ми живемо" є завдання, що можуть заохотити невстигаючих учнів та залучити їх до співпраці в проекті - полегшані варіанти поточного контролю, завдання на розвиток творчості, естетичних смаків тощо. Для обдароваеих учнів можна запропонувати завдання проблемного, евристичного характеру, або такі, що передбачають певну самомтійну роботу з пошуку та опрацювання необхідної інформації. Таким чином учень знаходиться в центрі навчального процесу та є його активним учасником.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар